Festligt

Kan aldrig den här förkylningen gå över, jag vill börja träna igen...

Igår var jag faktiskt på fest, det är ju inte så ofta det händer. Liza, Daniel och Kristina fyllde 79 år ihop, och firade på A-huset i Örebro. Blandad buffé (mest frukt, bröd, chips och godis, men jag åt inget av de två sistnämnda. Har lite ångest över att jag åt av äppelkakan OCH nåt slags wienerbrödaktigt...inte bra) Roliga små uppträdanden var det också, och lek-tävlingar och prat med många människor, både från Örebro och andra städer och länder. Jag fick cred för valnötsbrödet jag bakat till knytisen :) Och så köpte jag en singel av det fantastiska tvåmannabandet Josef och hunden STOR. Jag tror på deras framtid...
Bettan var där också, det var kul att träffa henne! Hon och två andra tjejer sjöng Tänd ett ljus så fint att jag fick gåshud på armarna...
Det var en trevlig kväll helt enkelt.

Vi ska hälsa på farmor på fjället idag. Hon säger att hon bor som på ett fjäll nu, för nån har fällt alla träden som stod på tomten förr. 

Kommentarer
Postat av: CHRISTMAS - Din favvojulblogg!

Jobbigt med förkylning.. Krya på dig!

Postat av: Bragejohanne

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-01-29 @ 14:34:07
URL: http://bragejohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback