Kusiner med mera

En tjej som ska på intervju samtidigt som jag på måndag ringde imorse och frågade om vi skulle samåka, det var kul! Nu ska jag ju iofs inte åka från Göteborg så vi ska inte samåka, men ändå... Det känns roligt att åka till Mariestad. Även om jag inte kvalificerar mig till utbildningen, är det ju en kul grej. Lite som att söka till trädgårdens scenskola :)

(Äh, jag säger nog bara så för att jag är lite nervös att misslyckas med nåt... och behöva skriva här att jag inte kom in...)

Jag är i Garphyttan (känns som att jag åker hit ofta). Det var släktträff hos mormor en stund, och så åkte vi allihop och tände ett ljus vid morfars grav. Det var fint att se alla igen. Mina små kusiner har blivit så stora. "Minstingen" är ju tio år...
När vi kom hem hade jag och mamma lite låtsas-advent-mys, med glögg och pepparkaka. Å, jag har börjat få julkänsla! Hoppas jag och Sofi ska lyssna på julmusik och baka pepparkakor snart. (Men hon fattar inte att man inte kan baka med stickad tjocktröja på sig...)

Och så har jag broderat och kollat på Landet runt. I love mitt tant-jag.

Kommentarer
Postat av: åsa

lussekatter?!

Postat av: Lauritsmathilda

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-28 @ 10:06:23
URL: http://lauritsmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback