Måndag är lika med bäst

På anslagstavlan i vårat kök har det under några veckor skrivits fram och tillbaka om vilket datum vi ska ha husmöte... Det känns faktiskt som att vi lagt mer tid på att diskutera om när vi ska ha mötet, än vad vi har att säga på själva mötet. Egentligen handlar allt bara om att vi behöver dela upp kostnaden för de gemensamma sakerna i huset (toapapper och diskmedel...) Varför ska man krångla till allt så? Men nu låter det i alla fall som att de flesta är hemma, så det kanske blir möte nu då.

Idag var det jätteskönt att jogga i solen. Sprang nästan hela vägen till Gais-gården och tillbaka, jag börjar kanske få liiite bättre kondition :) Sen simmade jag, bastade, och cyklade till stan för att fixa busskort. Nu vet jag att nästa gång jag ska till Örebro kan jag åka på Västtrafik-kortet till Töreboda, och sen fortsätta med samma tåg och bara betala för sista lilla biten. Gav mig själv en sushi-lunch som tack för att jag är så bra.

Imorgon ska jag jobba några timmar, det ska bli kul! Åka med gangsterungarnas buss ut till Rävlanda :) Undrar om det fortfarande måste vara väktare på bussarna?

Och nu, NU ska jag brodera färdigt...

Kommentarer
Postat av: Didrikveronika

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback