Mariestad

Nej. Det gick inte så bra idag på Dacapo. Eller jag vet inte. Men intervjun kändes inte särskilt bra. Får besked på fredag. Äh, jag orkar inte fundera på det mer nu.

Annars var Mariestad ett trevligt ställe. Mellan grävprovet och teckningsprovet hade vi lite tid att se oss om. Jag var lite på stan och inne i domkyrkan.
Det var trevliga personer som sökte. Och vi blev bjudna på rosa soppa. Men skitsamma nu.


Igår åkte vi till farmor och Putte på söndagsmiddag. Jag matade en vildkatt och löste ett halvt korsord. Jag och mamma gick en liten promenad, såg en and och blev utskällda. Och jag fick ett storpack tuggummi.

Förresten fattar jag nu att pingstkyrk-inlägget inte var särskilt begripligt.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, var det inte?
Åh, men hoppas du kommer in där. Annars så flyttar du ju för långt bort. Och det är ju tråkigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback