Men överdriv inte så

Okej, jag tar tillbaka vad jag sa. Det är inte roligare med höst. I alla fall inte med regn. När man cyklar.
Ikväll har vi haft lite UNF-häng hos Åsa och Stefan. Det känns som att det kan bli en bra förening, lite annorlunda mot dem jag varit med i förr, som bara lösts upp i intet. Vi ska bl.a. ha luciavaka-vaka (alltså den elfte december), och så ska Hasse laga thaimat :)

På 5:ans Roomservice idag var det nån tok som designade ett sjukt fult rum. Golv på väggen, silver-brunt tak, växter i en ram (hur vattnar man dem?), låtsaspapper på golvet och en helt sned bokhylla. Det kan vara farligt att vara kändis, för då kommer Roomservice och förstör ens hem. Allt blir så... för mycket.

Och på Äntligen Hemma gör de lampor av rosa kakformar och gardiner av kaffekoppar. Också helt craaazy, va...

Simmade idag också, inget nytt där. Samma sega gubbar i vattnet, samma badmössetanter. Det skulle vara kul om det plötsligt var lite annorlunda en dag. Bara nåt litet. Kanske nån fin musik i bastun istället för vattengympa-tant-tjatter. Eller inga tjockisar som tränger sig ner i bubbelpoolen. Eller att den där hårfönen de har på väggen i omklädningsrummet skulle funka bättre. Men det är alltid likadant.

Kommer bli svårt att somna nu... jag råkade sova till elva idag. Jag ska läsa lite i Juloratoriet. Den verkar riktigt bra nu, när jag kommit in lite i den. Inte så mycket värmländska :)

Imorgon är det äntligen torsdag och jag ska besöka den nyupptäckta Frälsis-loppisen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men att de var lättmargarin har väl inte alls med saken att göra?

2007-11-29 @ 10:18:35
Postat av: Anna

Eh...va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback