Sjuklingen

Åh, jag vill minst av allt vara sjuk just nu. Av allt som är rimligt i alla fall (jag kanske hellre är sjuk än förlorar alla fingrar eller min dator) Jag orkar knappt gå ut, och absolut inte träna. Och då får jag kasst samvete. Men orkar jag inte gå till Willys kommer jag ju i alla fall inte köpa nåt onyttigt att äta. Fast jag behöver iofs gå och handla lite mjölk och sånt... Jag kanske mår bättre sen, efter lite Mahjongg och Andra avenyn. 

Fredagkvällen hos Åsa och lördagen hos Lisa var mysiga. Jag var tråkig såklart... Hjälpte inte till med maten, och gick inte ut med Majken en enda gång. När jag blir frisk ska jag inte vara så tråkig.
Vi åt gott och hängde framför TV:n, vad annars? Och så kollade jag och Lisa på de misslyckade Idolerna i Knallerian. Nu kom jag på att Patrizia saknades.

Undrar vad som är jobbigast, att ha massa finnar (som inte är så stora) i hela ansiktet, eller att ha en gigantisk som syns på lång väg?

Kommentarer
Postat av: theonlymee

jobbigt att vara sjuk. :(
jag är genomförkyld. inte bra det heller. :(

Postat av: Anna

Vem är theonlymee?

2007-11-19 @ 14:08:54
URL: http://nanannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback