Väntan

Jag sitter och väntar på att frosten ska tina... innan dess vågar jag inte gå ut. Igår när jag joggade höll jag på att halka flera gånger.

Nu borde beskedet från Dacapo snart vara på väg... Idag eller imorgon vet jag hur det blir. Jag är lite rastlös. Och då kan jag inte koncentrera mig på nåt. Det finns ju saker jag skulle kunna göra. Jag har ju t.ex. en massa böcker jag inte läst, och som jag jättegärna vill läsa, men det är så svårt att komma igång.

Till Alex:
1. Jag vågar inte se rysare, eller serier om andar och ockulta grejer.
2. Jag har stulit garn...
3. Jag får kväljningar av att göra rent i duschen och behöva röra den där hår-och-smutsblandningen i avloppet.... (som liten även när jag såg t.ex. dammråttor och strumpludd mellan tårna).
4. Jag har aldrig bytt en blöja, trots flera månaders dagispraktik... (Jag får f.ö. kräk-känsla av den tanken också).
5. Jag är ett julfreak, och blir helt spattig om inte traditionerna följs.
6. Jag har gjort kaksmet för att äta direkt ur bunken...
7. Jag tycker kaviar och banan är gott ihop.

Nu ser det inte så kallt ut längre. Ut och spring.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men ANNA!!! Du måste ju ha bytt blöja nån gång??
haha... rolig du...

Postat av: Petra

Jag håller helt med om julen. Jag blir likadan. Du får komma hit så får vi göra lite julgodis ihop.

2007-11-08 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback