Bitterdag... som vanligt

Men vad är det som är så kul med facebook? Alla runt mig, utom jag, verkar ha blivit masshjärntvättade. Jag förstår inte!

Vilken fantastisk Kanelbullens dag... fyra bullar till frukost i min ensamhet. Nu måste jag träna också. Suck. 

Igår på Top Modell Stockholm fick tjejerna åka till Gotland, bo i små stugor i skogen och kissa på utedass. Det var "det värsta de gjort i hela sina liv!", och DET FANNS INGEN MOBILTÄCKNING! Det är så synd att vissa männinskor tingas leva i sån misär. 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Facebook är bäst. Jag var som du innan jag blev medlem. Bli med själv så får du se...

Postat av: åsa

hahaha, anna, i love it när du är sarkastisk! åå, allt fint jag missat på teve när jag varit borta! men nu jävlar ska här tas igen.
skaffa facebook. bara g ö r det!

2007-10-05 @ 22:51:31
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: mart

jag hörde att du skulle lägga ner bloggen ! hallå liksom vad händer ?

2007-10-07 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback