Dagens skörd:

- Jättegod frukost (jag tog allt jag hittade i skåpen som jag nog aldrig skulle köpa hem själv av snålhetsskäl, typ valnötter och torkade aprikoser i filen, och honung på rostbröd!)
- Mysdag med nästan hela familjen hos farmor. Korsordslösande, äppelkaka och virkning. Martin och jag lekte med världens bästa Putte. Såg reprisslutet av Idol, vad konstigt att Patrizia åkte ut. Fattar inte folk att Sam är sämst? Och så var jag på vinden och hittade fem fina gamla tröjor. Bra att farmor vuxit ur alla :)
- Videokväll hos Luuk. Leif GW var så himla mysfarbrorig där i sin fåtölj och med sina minnen. Broderade lite blommor också. Jag alltså, inte Leif. 
- Andra avenyn. Ooo, så mycket intriger, jag vill bara ha mermermer!
- Hål i en tand. Typiskt. Jag har inte haft ett hål i hela mitt liv, och nu när jag absolut inte har råd med sånt så kommer det. Hoppas det...typ.. växer igen. Jag ska borsta tänderna helehelahela tiden, jag lovar!
- ...och så Facebook. Å, jag skulle aldrig börjat med det där.

Kommentarer
Postat av: Lisaaaa

Oj, tyckte du GW var mysig? Jag tycker han var äcklig. Jag såg iofs inte klart på det..
Har bara sett ett avsnitt hitills och vet inte om det är någon succé.
Sam tycker jag är lite rolig, det svarta fåret.. De är därför han är kvar.
Jag gillar andra avenyn. Jag får nog aldrig nog utav dokusåpor, haha!
Puss

2007-10-17 @ 09:39:02
Postat av: åsa

kan inte din farmor adoptera mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback