Det händer i Borås!

När man är besök i Borås handlar man ganska mycket att äta. Ungefär som när man har besök från Borås.
Lisa har lärt mig göra mormorsrutor med en jättetjock virknål och en yttepyttesmal. Jag hoppas jag kan lära mig en massa olika virk- och sticktekniker och aldrig göra nåt annat. Bara sitta och lyssna på Kings of convenience och handarbeta dygnet runt året om.
Jag har träffat lilla Majken, lekt med en massa löv och kastanjer, torkat kiss och kräks. Sovit till Science of sleep, och sen sett den en gång till. Broderat, sett Biodagar, läst serier, snackat skit, varit den snålaste i sällskapet. Hängt med Lisa helt enkelt. Det har varit en himla bra helg!
Jag har träffat Sara också, hon ska kanske flytta till ett torp utan rinnande vatten eller till Bergsjön, bara det är tyst och lugnt. Och så bjöd hon på godis.
Snart ska vi kolla på Luuk och...äta.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, så.. jag!

Postat av: åsa

torkat kiss och kräks.. ?

2007-10-21 @ 02:27:26
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Augustcelebrity

Really great site man!!

2009-10-27 @ 09:10:57
URL: http://www.augustcelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback