Foundations idag också

Nejdetgårinteattslutalyssnapådenjaglovar!

Det här var också en bra dag, fast jag gjorde en mycket dum sak... Finns himlen lär jag inte hamna där.


Efter frukost i soffan med Kieslowskis Blå film, åkte jag till Bra och Begagnat en stund, och sen hem till Petra och Örjan. Vi spelade Alfapet, och sen kom Liza och var med på en omgång (jättesvårt) Disney-TP. Petra vann såklart allt, det kändes givet från början. Undar varför jag varken har tur i spel eller kärlek. Eller nåt annat.

På kvällen var vi ute och åt, hela familjen tillsammans. Det var ganska trevligt, men jag undrar om den där krystade, lite halvjobbiga stämningen nånsin kommer försvinna... Vi gör oss till på nåt vis. Onödigt. Fick se Eliins lägenhet också, och kunde konstatera att hennes snack om hur duktig hon blivit på städning bara var just snack. Och om Moa är sämre än henne så måste hon vara efterbliven på nåt vis.

Imorgon åker jag hem. Jag brukar alltid se fram emot det, men nu känns det nästan trist att lämna Garphyttan. Konstigt. Det blir nog en rolig helg i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hmm, vet inte riktigt var tavlorna kommer ifrån... men kan fråga emelie nästa gång ja ser henne =)

Postat av: åsa

ooj.. vad gjorde du för dumt?

kram!

2007-10-21 @ 02:43:35
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Jesperaurora

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-03-26 @ 09:25:44
URL: http://jesperaurora.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback