Foundations

Jag har fått en ny favoritlåt, som bara inte går att sluta lyssna på! Foundations med Kate Nash, lyssna på den på myspace, jag vet inte riktigt hur man länkar.

Å, igår satt jag en hel timme och väntade, men det hände inte igen, han tappade inget på auktionen. Ernst.

Under senaste dygnet har jag hunnit träffat mormor, Fredrik och Liza. Och inte ens samtidigt! Mormor och jag grävde lite i trädgården, åkte till Kumla och Marieberg, fikade och hade trevligt. Det blev en stor sjö i badrummet när jag duschade, tydligen var det stopp i avloppet. Och jag hittade världens finaste kaffepanna i källaren, som jag fick!
Lunchade med Fredrik på La Baguette idag. Han verkade väldigt stressad över skolan, mycket att göra... men jag var den som beklagade mig mest såklart. Kul i alla fall att ses, och efter en snabbvisit i hans studentlägenhet gick vi till Virginska en sväng (där hans mamma jobbar, och min Marr går i skola) och fick tårta. Sen skulle det pluggas vidare, och jag gick och hälsade på Liza på expen. Jag räddade henne från en tråkig kontorsdag, och vi gick lite i stan. Vi upptäckte vissa likheter i inredningssmak då vi exakt samtidigt pekade på två likadana brickor (eller fat eller vad det var) på olika platser, och sa: "Den här var snygg!". Jag hoppas jag kan gå på 79-årskalaset (tror jag det var) i november!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback