Jag har aldrig velat träffa Jimmy Jansson

Å, varför plågar jag mig själv såhär? Ser på Lilla Melodifestivalen. Det är hemskt. Pinsamt. Nu var det en tjej med en äcklig ballad, som sa att hennes största talang var hennes sångröst. Stackare. Jag hatar barn som sjunger. DE KAN JU INTE!

Jag gick på loppis idag, fyndade lite böcker och en klänning. Oftast tycker jag det är en så mysig stämning på loppisar, folk är så nöjda och glada. Men idag såg jag mest en massa ilska och misstänksamhet. T.ex. var det en tant blev anklagad för stöld (och sen stod hon, hennes man som var polis och försäljaren och grälade jättelänge), och en gubbe skällde på en försäljare för att han ljugit om nån CD-spelare...

Jag har inte ätit socker på hela dagen, börjar bli lite skakis. Det är läskigt med beroende. Om det inte hade regnat så mycket nu skulle jag gått ut och sprungit lite och känt mig ännu duktigare, men jag stannar nog inne. Det är ju videokväll snart, och Andra avenyn :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den titeln ägde ju!
Kul att barn från mina trakter vann. Jag har säkert lärt någon av dom sticka eller virka eller nått :-)

Postat av: åsa

hahaha, jag älskar när du hatar barn!

idag ska jag ringa dig. nu är den mesta strssen den här veckan slut. jag känner mig lite utskiten.

2007-11-08 @ 14:23:57
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback