Lite av vad jag sett på TV idag

- Det brinner väldans mycket i Kalifornien och kändisarna måste lämna sina hem.
- Världens mansgrisigaste avsnitt av Married with children (skämmigt att erkänna att jag kollade på det).
- Jan Guillou och Per Morberg som lekte "Gissa bajset" hos Babben. Jag trodde det var lite låg nivå för dem, men icke.
- Repris av den enda Sportspegeln som gjort mig riktigt lycklig i hjärtat. LSK till allsvenskan. Grattis!
- Rachel Ray som hyllade genmanipulering av ickeallergiframkallande katter.
- Ernst på auktion i Sundsvall. Han tappade inget nu heller, tråkmånsen. (Nästa vecka är det från Örebro för övrigt.)
- En jätteflamsig Robin Williams i Ellen Degeneres talkshow. Han måste vara hyperaktiv eller ta nåt otillåtet.
- Katter som springer in i väggar och hundar med fladdrande öron och tårtor i ansikten och barn på motorcyklar som kör in i staket och sen oroar sig för att behöva flytta och böcker som fastnar i nån unges rumpa och killar som tror de kan hoppa stavhopp men misslyckas och skadar sig så jag får rysningar i hela kroppen. AFV alltså.

Imorgon ska jag inte se lika mycket.

Kommentarer
Postat av: åsa

jo! fortsätt titta på teve! bli som jag, ett teveproffs! gå med i mitt tevefrågelag på facebook, så spöar vi skiten ur ALLA!

Postat av: Vincentkatarina

Great site, keep up the good work!

2009-08-20 @ 10:33:10
URL: http://vincentkatarina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback