Miljövänliga Telenor

Idag fick jag inte mindre än FEM brev från Telenor. I kuverten låg olika brev om mitt nya abonnemang (som jag ändå redan ångrat och avbeställt. Han var ju bara så himla söt och snäll och flörtig den där försäljaren och det verkade ju ganska billigt och bra. Men njae, jag fortsätter med Halebop ett tag till, nu när jag tänkt efter lite...) I alla fall; kunde de inte lagt alla brev i ett och samma kuvert? Det är ju samma avsändare och de skickades samtidigt. Det som känns mest ironiskt är att det i ett av breven står om att man borde skaffa elektronisk faktura för att "spara på naturen". Snacka går ju.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart är du på facebook??Hittar dig inte.. =(

Postat av: åsa

jag säger ju att telenor bara är bajs bajs bajs och bajs!

2007-10-21 @ 02:29:48
URL: http://asakarin.blogg.se
Postat av: Samuna

Nice site, welcome to my

2009-02-12 @ 14:06:08
URL: http://samuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback