Nu kan du blogga, Sofi!

Igår såg jag och sambo-Sara på auktionsprogrammet Första, andra, tredje, det är vår nya måndagstradition... Roligast var när mr Perfekt, Ernst, tappade ett lock på några tallrikar från Rörstrandservisen Koka blå, som gick sönder, hahaha!

Jag trodde jag skulle jobba idag, men de har inte ringt från skolan. Han blev kanske frisk, killen jag skulle vikariera för. Egentligen borde jag gå ut på skolor och sprida en massa förkylningsvirus bland personalen, så att jag får jobba oftare.

Mest nyfiken på just nu: banankaviar. Nån som har provat den?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Verkar läskigt, men man måste nog prova!

Postat av: åsa

åå, det ernstögonblicket hade jag kunnat mörda för att få se! det kanske finns på svt.se?

visst skulle vi dela en tub banankavve?

2007-10-21 @ 02:33:13
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback