Ringa

Jag märker att min telefonfobi aldrig försvunnit. Tänkte att efter SDR och SLN borde jag tycka det är lätt och ofarligt att använda telefon... men icke. Det är därför jag aldrig får jobb. Jag vågar bara mejla, och då blir det ingen personlig kontakt och jag ger inget bra intryck. Varför är det så himla himla jobbigt att ringa?

Men folk som jag känner är okej. Imorse var jag tvungen att ringa pappa och kolla vad det var för dag idag. Det stod onsdag 31 oktober på mobilen, och jag blev lite rädd att jag missat en dag helt och hållet. Legat i dvala sen i måndags kväll, eller blivit senil. Men det är tisdag idag. Mobildatumet hade ställt om sig på nåt mystiskt vis...

Nu har jag också fått det. Det onda knät. Antog att det skulle komma förr eller senare, alla i familjen har det... Dumt  att det slår till nu, just när jag blivit nyttoman och ska träna varje dag. Nej, det är ingen undanflykt! Jag har så ont att jag knappt kan gå. Okej, gå kan jag, men INTE jogga.


Å, vad jag vill ha en kappa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAr du hittat en kappa du gillar?

Usch, men knät. Jag känner nästan samma sak, har ju fått konstigt obehag i ryggen.. blaj

Postat av: Marre

Men så blev de för mig oxå ! ffast datorn.. :S

2007-10-31 @ 23:11:13
Postat av: Tarjeilinea

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 11:37:41
URL: http://tarjeilinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback