Stoppa mitt tänk

Undrar om datorn segar för att den är överhettad? Den borde få vila lite... Nu ikväll har jag kollat på alla avsnitten av Andra avenyn. Kanske verkar tragiskt att göra, MEN det var inte så skämmigt dåligt som jag fått för mig. Faktiskt. SVT Play är himla bra! Och ju mer jag ser på TV och film, desto mer broderar jag. Om jag ska hinna färdigt med alla blommor och löv och kvistar innan jul, MÅSTE jag ju faktiskt kolla jättemycket.
 
Simmade bara en kvart eller så idag. Klarade inte mer, det var så mycket människor överallt i vattnet! Var där vid fem på eftermiddagen, aldrig mer! Jag fick simma slalom hela tiden, blev sparkad, nerstänkt, irriterad (såklart). Usch vad jag hatar folk...

Jag hängde hos Åsa idag också. Jag kan inte säga det ofta nog; hon är världens bästa peppare! Nu VILL jag verkligen försöka gå framåt. Jag kan ju inte stå kvar och trampa här hur länge som helst, det förstår jag ju.
Men det är så svårt. Jag tänker för mycket, och hur slutar man med det?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Alla tänker förmycket tror jag, det är synd!
Men jag tror man tänker mindre om man gör mer, eller vad tror du?
Du är guld!

Postat av: Eliin

Historia :) Ha det så bra i hyttan!

2007-10-13 @ 17:22:49
Postat av: Anna

Historia vaddå?

2007-10-13 @ 18:28:51
Postat av: Lavransada

I kinda like it. Thanks!

2008-09-03 @ 14:01:03
URL: http://lavransada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback