Tillbaka från pausen

Jamen okej då. Men då får du också uppdatera, Sofi.

Nej, det har inte hänt så jättemycket som man skulle kunna tro att det kan göra på flera månader. Men en del.

Jag bor i ett ljusgult hus vid en motorväg nu, och jag kan cykla till stan (eller till Willys, eller Åsa!) på några minuter. Jag har fyra sambos med olika hårfärger och intressen. På kvällarna tittar vi på trafikolyckor utanför vardagsrumsfönstret. Eller på Idol. I källaren bor det också en människa.

Jag har lärt mig hur fildelning funkar.

Jag har lärt mig att saker man verkligen trott på kan förändras snabbt, och att aldrig mer ge hela mig själv till nån annan igen. Det gör bara ont sen.

Annars är väl planen att jag ska bli trädgårdsmästare snart. Hoppas på Gävle/Öland/Enköping/Mariestad i vår. Men dagar som denna känns det trist att behöva göra slut med Göteborg. Solen skiner på alla gula fina löv. Jag borde gå ut nu. Egentligen borde jag gå ännu längre.

Kommentarer
Postat av: sofi

Men jag har ju inte tid att blogga :p

Postat av: ''Lally''

Det är värt ge hela sig...

2007-10-03 @ 08:00:22
URL: http://alexandra86.blogg.se
Postat av: åsa

åå anna din blogg lever! hur är det? jag har tänkt på dig i paris! när ska vi leka?
bisous!

2007-10-05 @ 22:49:57
URL: http://asakarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback