Bra tider

Å, jag älskar att vara skattebetalare. Man får så mycket pengar tillbaka runt midsommar att man inte ens behöver sommarjobba :) Igår var det min lyckodag, jag fick meddelande om att det fanns förändringar i deklarationsbeskedet. Jaha, tänkte jag, nu får jag väl betala restskatt istället. Men icke! Min sommar är gjord :) Eventuellt kan det bli en Mölndals-vecka med dagläger, med Åsa. Vi har ju sagt "aldrig mer", och jag får för mig att vi till och med gjorde ett muntligt avtal om att vi "aldrig mer" skulle. Det är ju så himla mycket att planera och fixa med... Men men, lite kul är det ju också, så vi kanske halkar dit ;) Bara vi får samma goa ungar som förra sommaren. Minus två då...

Träningen gick bra igår, men shit vilken träningsverk jag har i bröstet idag. Det var många ovana rörelser, men jag kommer komma in i det. Instruktören tyckte jag såg stark ut, hehe... Fick ett program som jag ska göra ett par, tre gånger i veckan. Vilar idag, men imorgon ska jag köra passet igen. Jag ska bli Hulken.

Idag börjar vi kursen i färg och form, än så länge har vi ritat linjer... Nu börjar vi. 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ohhh, vi kan bli hulken båda två!!! Fast jag har inte fått något program....

Postat av: Lisa

Kommeru till sthml när jag är där? typ tisdag förmiddag eller så? Det vore superduper kul och fint!

2008-04-22 @ 21:32:27
URL: http://fantastiskblogg.webblogg.se
Postat av: Sofi

Deklarationstider är som julafton...om inte bättre :D

2008-04-22 @ 21:59:04
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback