Bulldag

Idag har varit en så himla skön dag! Det är jättevårigt ute, jag cyklade hem i bara tröjan (okej jag hade byxor och sånt iofs, men ingen jacka!). Klockan är över sju och solen skiner än. Jobbet har gått snabbt och varit kul, Linnea och jag har planterat en massa pelargoner. Roligare än det jag gjorde igår, plockade bort blomknoppar från tusentals pelargoner, gick där mellan borden, HELA dagen, lite tröttsamt framåt eftermiddagen. Asperger-tjejen var där och jobbade ett tag också, men hon var inte så jobbig idag. Hon spådde i mitt namn att jag var en flörtig social person med en väldig dragningskraft för det andra könet. Ha ha ha HA, vilket skämt...

Ernst var inne på Blomstermarken idag. Han var lång. Och skrattade precis som på TV.

När jag kom hem var mormor i full gång med att dammsuga i sin bil, så jag hjälpte henne lite där, och sen rotade jag lite bland "skräpet" i källaren (massa snygga gamla grejer).
Nu bakar jag bullar, jag tror det har jäst färdigt nu...

Men som sagt, väldigt bra dag, hoppas det fortsätter så här. Det är skönt att vara glad.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, jag vill se din praktik, är det roligt. Om du är typ i Öret hälsar jag gärna på dig snart. Om du har tid o lust :-)
På HM i Borås finns nu en jacka som är lik min svarta som du gillar. Fast den har iofs inget resår..
Kram
Majken hälsar och slickar på skärmen

Postat av: Danialalice

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 09:57:46
URL: http://danialalice.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback