En struts har fyra ben

Nu måste jag faktiskt citera mig själv, jag är så himla dum ibland... Pappa och jag satt i bilen på väg till Enköping, när jag fick syn på ett gäng djur på ett fält, och ett av dem såg lite längre ut än de övriga .
"Oj, det såg ut som fyra rådjur och en struts där!" sa jag.
"Det var nog en trana..." svarade pappa. 
"Nej, för den hade fyra ben!"

Tillbaka i Enköping alltså, och är nu i skolan. Jag märkte att vi inte har nåt Internet hemma längre, eller ja, grannarna har skaffat skyddade nätverk... själviska människor! ;)

Nu känner jag mig nöjd och glad, rapporten är färdigskriven. Skitbra att jag inte hade nåt Internet egentligen, för nu fanns det liksom inget att göra samtidigt, perfekt!

Idag ska jag på träningsinstruktion på Nautilus. Lära mig maskinerna rätt och så. Det ska bli riktigt kul. Sist jag tränade på gym var på idrotten i gymnasiet, och i det gymmet var det ju en massa läskiga killar. Nu ska jag bli grymt stark och slå ner dem.

Kommentarer
Postat av: åsa

hej anna friskt humör! skjortan hänger utanför! säg till när du ska slå dom, så kommer jag och hejar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback