Sista dagen

Avslutningsdagen på praktikplatsen, trist... Nu när jag riktigt kommit in i gemenskapen! Vi åt lyxglasstårta och jag fick faktiskt lite lön (fast säg inget till nån), och fina rosenknoppspelargoner.
Jag kommer sakna alla, eller de flesta i alla fall. Jag börjar ju gilla Kjells humor också :) Eller det känns liksom tryggt på nåt vis, man kan alltid vara säker på att få höra minst ett par torra skämt varje dag.
Men nu är det slut, och på måndag börjar skolan. Blir väl bra det med, vi ska ha färg och form, men jag vill helst jobba mer. Hoppas jag kan få lite helgjobb på Blomstermarken under våren och sommaren, det skulle vara kul.
Hann inte säga hejdå till Linnea, hon skulle iväg och jobba på Silvan på eftermiddagen. Hejdå Linnea, om du läser här. (Du missade god glass).

Vi hittade faktiskt ett snyggt tyg på mormors kompis affär, ett orange/grön/beige-randigt. Kan bli riktigt fint. Måste bara hitta ett mönster också. Utan axelvaddar.

Nu är det den sista fredagskvällen hos mormor = pizza och TV... Imorgon bär det av till Enköping igen, ska bli ganska skönt ändå.

Kommentarer
Postat av: Karljeanett

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback