Teliapappan of Enköping

Hur många ska egentligen bjuda in till Kongressen 09, på Facebook? Det är nästa ett år kvar och jag har redan fått fem likadana inbjudningar. Och jag har väl inte bestämt mig om det där än... Folk är så ivriga.

Idag är jag ganska duktig. Har börjat med trädvårdsuppgiften OCH rensat papper i skolpärmen. Jag känner mig lugn och lättad över strukturen, autist som jag är. Får lägga upp sommarblomspluggeriet på nåt bra sätt också, två veckor kvar till tentan.

Var och tränade på gymmet på förmiddagen, sprang FYRTIOFEM minuter på nån sån där TV-shopmaskin. Om jag fortsätter så här, vilka rumpmuskler jag kommer få alltså.
Förresten, apropå gymmet! Häromdagen såg jag Teliapappan Gunnar där! Inte inne i träningslokalen, men ute i entrén. Han hade kostym och ett rosa nyckelband runt halsen, och såg helt vilsen och förvirrad ut, precis som i reklamen. Och sen av en slump stod det i DN Söndag om de som skapat Telia-familjen till reklamen. Att de haft audition med femtio män som ville vara pappan, men de kände direkt att detta var den rätta ("han såg allmänt vilsen ut, man gillade honom direkt" typ). Han är tydligen poppis bland damerna nu när han är känd, han har både blivit nypt i stjärten och bjuden på öl på Finlandsbåten. Hahaha. Enköping är lika med bäst.

Okej, ska plugga lite till.

Kommentarer
Postat av: J

Coolt! Jag har nog inte sett en enda västeråskändis på stan...

Postat av: Elin

Haha, jag vill också se kändisar!

Va duktig du är som tränar regelbundet... jag har inte tränat ngt på hela sommaren, mer än cyklat o sprungit. Dags att börja nu kanske... :)

2008-08-22 @ 10:52:07
URL: http://eerdal.blogg.se/
Postat av: Lisa

Var det ett Teliaband han hade runt halsen?

Men det är rätt fantastiskt detdär. Nu har han ju till och med en tjej i reklamfilmen! Vilken framgång, jag är avundsjuk på riktigt!

2008-08-23 @ 10:45:43
URL: http://www.hanky.se/fantastisk/1467
Postat av: E

Nepp, det är ju det det inte finns. Eller ja, det finns en dammsugare - men man får inte låna den. Kul grej med Telia-pappan för övrigt! (:

2008-08-24 @ 12:40:25
URL: http://eliinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback