W.O.W

Den var väldigt bra, "Tillsammans är man mindre ensam". Blev sugen på att läsa boken nu. Får se om jag hinner det i höst mellan skolböckerna. Skola, ja. Jag har räknat lite på när jag egentligen ska göra de där sommaruppgifterna som jag skjutit upp i många veckor. Till min fasa upptäckte jag att det enda dagen det egentligen finns tid kvar är imorgon. Sen ska jag och Karin bo på landet ett par dagar (kan väl försöka jobba lite där iofs), och så är det Göteborg och Way out West. Sen börjar höstterminen... Hm, man ska inte göra så här, att jag aldrig lär mig det.

Igår köpte jag min festivalbiljett. Svindyr, men jag tror det är värt det. Spelschemat finns på hemsidan nu också, så jag har suttit och ritat av och ringat in. Det är en hel del bra artister och band. De jag bestämt mig hittills för att se är:
Frida Hyvönen
Fleet foxes
Christian Kjellvander
José González
Iron & Wine
Franz Ferdinand
Sigur rós och Yeasayer spelar samtidigt....hmm
Buraka som sistema
Och så Neil Young då (ärligt talat mest för att han är lite kult och "alla" ska se honom, för den musik jag hört har i alla inte drabbat mig särskilt mycket, hittills. Jag tycker det låter ganska mycket smörig dansbandscountry, och sån är jag ju allergisk mot. Men man kanske måste lyssna några gånger. Vi får väl se efter konserten...)

Sen får jag se om jag hinner några fler. Å, det ska bli så himla kul!


Kommentarer
Postat av: Falklina

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback