Påhälsning

Igår fick jag trevligt besök från Västerås. Olle var på cykelsemester och tog en avstickare till Enköping. Skogsmulle som han är hade han stannat i skogskanten och plockat en stor påse med kantareller som vi stekte med smör på kvällen och åt på macka, mums! Vi cyklade en sväng på stan, jag visade vart jag ska flytta och så. Vågade till och med plinga på hos Stefan som bor där nu, och kika runt lite. Å, det kommer bli så fint och mysigt med mina saker där. Bara två veckor kvar!
Annars tramsade vi mest som vanligt, talade om livet, och Olle berättade sina galna sommaranekdoter. Jag fattar inte var alla hans idéer kommer ifrån...

Både igår och idag har vi haft halvdagar i skolan, med perennguidning, och tid till att plugga på eftermiddagarna. Har jag utnyttjat tiden till det? Nej. Men imorgon är det prov, så nu lär jag sätta lite fart. Ska packa lite också, åker till Borås och Göteborg i helgen :)

För övrigt har det blivit lite höst på riktigt ute. Det blåser, och till och med jag behöver ha jacka på mig. Det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja! Visst äär det underbart med höst? Vi ses sen, jag ska handla snaaaaart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback