Lördagkväll i Garphyttan

Ibland undrar jag om mina föräldrar inte är lite utvecklingsstörda. Nu sitter de klistrade framför Dansbandskampen och diskuterar med inlevelse om Bengt-Kristers eller Sten-Stures eller Lars-Barbros borde vinna. Mamma verkar till och med lite arg för att pappa inte förstår storheten hos hennes favvo.

Hallåå, det är ju DANSBAND, ALLA ÄR DÅLIGA! Det är som att de blivit helt hjärntvättade. Eller bara gamla. Jag kan i alla fall inte komma på några fler än pensionärer, töntar på landet med träskor och skinnväst, och såna med downs syndrom som gillar dansband.

Själv är jag ju hur normal som helst som sitter en lördagkväll vid pappas kontorsdator och kollar gamla avsnitt av Andra Avenyn och vräker i mig mozartkulor.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, när jag var hemma sist såg vi på dansbandskampen... för att några i vår ålder ville titta på det! Haha =) skyller på att det är för att scotts är från lidköping...

Postat av: S.

Mmm, mozartkulor!

2008-12-21 @ 17:02:27
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaa, Elin, eller för att det var lantisar ;)



Sofi - du skulle varit med mig här igår, jag hade värsta bakardagen, MASSOR med julgodis :)

2008-12-21 @ 20:24:14
URL: http://nanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback