Julslut

Julen är slut, och imorgon mellan landar jag i Enköping en stund innan Norrlandsfärden på måndag. Ska bli ganska skönt att åka härifrån nu, MEN vi har absolut inte bråkat lika mycket som vanligt, det är ett framsteg. Kanske håller vi på att bli vuxna, alla fyra (pappa inkluderad).

Jag har hunnit träffa en massa släktingar, haft finkläder, handlat, ätit tonvis med godis och annan föda, träffat finaste Alex och Josse, och fått en jättebra mp3 i julklapp och en massa annat.

En skämmig grej hände på julafton. Eller inte sådär "aah jag gjorde bort mig", men mer jobbig situation. Jag fick ett paket av mamma som jag kände innehöll en CD. Jag blev jätteförväntansfull, för jag tänkte att det var nåt bra, men så när jag tog bort pappret var det Kikki Danielssons julskiva, och mamma bara skrattade. Jag tyckte inte alls det var kul, blev mest besviken, och skämdes lite för det. Jag sa att den kunde de behålla eller nåt, jag ville inte ha den. Å, hon tyckte nog jag var jätteotacksam. Men jag vill inte ha den. Och jag förstår fortfarande inte varför jag fick den... Jag som brukar ha humor...

Kommentarer
Postat av: Perra

Du vet vad glad du är!

2008-12-27 @ 20:06:16
Postat av: Lisa

Jag blev inte heller nöjd över min mammapressent. Min favoritjulklapp var diverse saker från saltå kvarn, som rött ris, paprikapesto och mangojuice.

Vad ska du göra i Norrland?

Postat av: Lisa

Jag blev inte heller nöjd över min mammapressent. Min favoritjulklapp var diverse saker från saltå kvarn, som rött ris, paprikapesto och mangojuice.

Vad ska du göra i Norrland?

2009-01-01 @ 13:05:47
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Lisa

Förlåt för att jag dubbelklickade.

2009-01-01 @ 13:06:22
URL: http://hanky.se/fantastisk
Postat av: Blomman

Hahahahaha! Det är ju lite kul o läsa den här bloggen ändå hähä..

2009-01-01 @ 21:25:25
Postat av: Blomman

Hahahahaha! Det är ju lite kul o läsa den här bloggen ändå hähä..

2009-01-01 @ 21:26:03
Postat av: Anna

Lisa - Det är okej, med dubbelklicket. Det ser bara ut som att jag har fler kommentarer då = status. Nu är jag hemma igen, har varit i Söderhamn och hängt med Per och hans nära. Vad var det för klappar?



Blommis - Kul att höra :) Jag tycker dock den är astrist... Men jag bjuder på det. Mitt miserabla liv.

2009-01-02 @ 23:42:38
URL: http://nanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback