Återfall direkt, men äh...

Jag googlade lite på Enköping och kom in på nån sida där det stod om vilka filmer som går på stans bio. Blev lite fundersam när det var Lilla Jönssonligan och Tomorrow never dies... Sen såg jag att sidan senast var uppdaterad november 1998...
Sen hittade jag i alla fall en lite mer aktuell sida om Sagabiografen. Den verkar himla mysig, lite som Roxy i Örebro, eller lite större. Och matinévisningarna kostar bara 40 kronor, man kan t.ex. se Du levande och Tillsammans är man mindre ensam. Roligt!
Å, bara några dagar kvar till flytt...

Kom faktiskt iväg till simhallen förut, och det var skönt.  Jag måste lära mig komma över den där tröskeln som alltid är i vägen när jag "borde göra" något. Under promenaden hem kände jag mig så vår-och-sol-lycklig att jag nästan tänkte bjuda en okänd bussväntande tant på mitt godis (ja, jag köpte lite...), men jag stillade mig.

Annars har jag mest sett bortklippta scener och annat extramaterial idag... Och dammsugit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback