Avskedsdagen och skvallerdagen

Jag gick aldrig på Mattias födelsedagsfika igår. Jag behövde träffa Magnus. Prata igenom en massa och säga hejdå. Igen. Det kändes bra. Jag kommer sakna honom så mycket.

Pappa ringde och meddelade att han kommer ner på måndag med mina flyttkartonger, plus Martin! (Han har ändå "vägarna förbi", ska jobba med nåt här) Hoppas han stannar över till flyttdagen, Martin alltså. Fast å andra sidan kan man inte sitta fyra stycken i flyttbilen, och både mamma och pappa skulle ju komma hit med den på torsdag... Jaja, vi får se. Skönt att kunna börja packa några dagar i förväg i alla fall.

Idag åt jag lunch och skvallrade med Linnea. Det var jätteroligt att höra vad hon gjort sen gymnasiet och så. Så här i efterhand kommer jag på massa saker jag skulle frågat om, men det får jag väl ta på facebook... ja, innan jag raderar mig där då...  Fick i alla fall en liten uppdatering om det viktigaste; gemensamma bekanta... ;) Tydligen kan såna som jag uppfattar som väldigt vuxna och sofistikerade uppföra sig ganska barnsligt ibland. Skönt att jag inte bor i Örebro och är inblandad i det där :)

Nu väntar säsong två på mig nere i TV-rummet.

Kommentarer
Postat av: Williamandrine

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback