Beklagan och lite förväntan

Du har en "How perfect is your life?" invitation.
Jag hatar facebook. My life is not perfect. I am långt ifrån perfect. Jag försöker vara till lags och säga rätt saker, men blir mest missförstådd. Man kanske skulle vara lite mer sådär kristen som Andra Avenyn-Liv. Kunna citera bibeln en massa och få kraft därifrån, och ge den vidare till mina medmänniskor. Jo tjena...

OCH jag segar för mycket. Det är ju nästan två veckor sen vi hade det där mötet som jag borde skriva ett protokoll för. Varför kan jag inte fråga om det är nåt jag inte fattar? Varför låtsas jag, och krånglar till det för mig? Blä för mig.

Imorgon kommer Marr, tjoho! Hoppas han vill se Pingpongkingen, för den är jag sugen på. Och baka pizza kanske? (Med lagom mycket salt denna gång...) Jag vill träffa mina syskon mer tror jag. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Men Anna, ja sa ju att den va dålig!!!

Postat av: Eivindstina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2009-02-13 @ 11:27:07
URL: http://eivindstina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback