Besök

Alex, vadå dålig? Jag tyckte den var jättebra, Pingpongkingen. Då och då var dialogen nåt av det roligaste jag hört och sett (skitbra skådisar), men filmen hade ju en allvarlig och stark handling, jag blev tagen av den... Klart att den var lite Roy Anderssonig, med allt det dystra tysta gråa, och det var kanske det du inte gillade? Annars fattar jag inte vad du menar...

Martin och pappa kom hit vid lunchtid igår. Jag bjöd på vitlöksbröd och uppmicrad lasagne. Fick tio flyttkartonger, och sen drog pappa hem igen. Jag tog med mig lillebror på utflykt på eftermiddagen. Vi drack te och åt brownies på Saltholmen. På den ön där "obehöriga ej äga tillträde".... Hm, vi funderade på vem som var behörig, om det var nåt militärt (fick lite Jönssonligan-vibbar när en kamouflagemålad båt med svenska flaggan åkte förbi i jättehög fart)
När det blev för kallt (det var för övrigt en väldigt skön vårdag) åkte vi till stan och handlade lite, och gick på bio.

Senare bakade vi rätt så goda pizzor och kollade på några Macken-avsnitt, och somnade gott :)

Nu lät det som att han vaknade. Frukostdags.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nää, den va dålig!
Har du flyttat nu?
Trivs du?
Börjat plugga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback