Brännskadad och trött

Nu är helgen över och näst sista Göteborg-veckan har börjat. Vad ska jag göra för att utnyttja de sista dagarna så bra som möjligt? Antagligen kommer jag bara sitta framför TV:n om ingen ger mig förslag... Fast jag kommer säkert inte göra nåt även om jag får tips. Min ork är borta, jag vill gräva ner mig under alla täcken och kuddar som finns och ligga där till den 21:a. Men imorgon ska jag hem till Mattias som fyller år, och på onsdag träffa Linnea (såhär efter hundra år ungefär, ska bli spännande). Så jag får nog gå upp ändå.

I lördags kollade jag och Sofi på Melodifestivalen. Ja, jag tycker också Christer Sjögren var en pinsam katastrof. Björn var rolig däremot, han är så himla gulligull. Vi föråt oss på chips och annat fett, jag vill aldrig mer äta chips. Och så såg vi Juno, som var riktigt bra, dock orealistisk... men varför måste allt vara så verkligt jämnt egentligen?

En hel del Lost blev det också, såklart, nu har jag kommit en bit in i andra säsongen. Så fort jag tränat och fixat mat idag ska jag bänka mig framför några avsnitt till. Jag flyr.


Igår kväll hälsade jag på i Annas nya studentlägga. Den ligger nästan vid Willys, så det är ju jättenära hemifrån mig! Synd att jag flyttar nu så att jag inte får nån användning av det. Avståndet alltså... Vi hade trevligt i alla fall, pratade en massa och fikade framför TV:n. Jag introducerade Anna i Andra Avenyn-världen... och insåg att det egentligen är en ganska usel serie. Men är man fast så är man. En annan del av Köping är dessto roligare. Jag hoppas Micke blir frisk snart, han är så go med sina tal och så... Kollade på Nip/Tuck också, men det var verkligen överskattat. Vad är grejen med det? Jag får för mig att nån sagt att det ska vara så himla bra, men kommer inte ihåg vem.



 


Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra vecka

Postat av: Sofi

Det är nog jag som sagt att Nip/Tuck är bra. Jag såg fyra säsonger i ett sträck i somras :D

Men du, på lördag blir det Lost, melodifestivalen och chips igen, eller?

2008-02-12 @ 10:35:56
URL: http://sofinordin.blogspot.com
Postat av: Anna

Hm... Lost och schlager iaf... men inga chips!

2008-02-12 @ 10:59:52
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Erlandbeatrice

NICE SITE WELL DONE

2010-01-15 @ 10:03:20
URL: http://erlandbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback