Jag kommer flytta från stan utan att ha varit på Scandinavium en enda gång

Jag chattade med Sofi och vi bestämde att vi skulle se genrepet till Melodifestivalen på fredag. Fanns tydligen biljetter för under tvåhundra spänn, med skaplig sikt. Såklart blev jag jättepeppad på en gång, tjoholalala, vad kul!
Men platserna som fanns kvar var typ bredvid, nästan bakom scenen... så vi sket i det. Blä. Aldrig kan man få ha lite flyt...

Jo, det har jag ju visst det. Jag får tänka på skolan och lägenheten och att jag har föräldrar som köper kartonger och hjälper mig med flytten. Att jag är frisk. Att jag har så bra och fina kompisar. Jag har det ju skitbra.



(Fast jag ville ju gå på genrepet...)


Kommentarer
Postat av: Augustidunn

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback