Jag värkar stava dålligt

Haha, jag är sämst... Igår sa jag till Sofi typ "shit, vad folk stavar dåligt... tur att man har fått den begåvningen i alla fall, att kunna stava", eller nåt sånt. Nu såg jag att jag i förra inlägget stavat träningsvärk med e. Jag vet ju att det ska vara ä. Egentligen. Pinsamt.

Nu är jag på tolfte Lost-avsnittet. Plus att jag hunnit handla lite mat och simma. Jag utnyttjar dagarna så bra :) Lost är nästan bättre nu andra gången jag ser det. Det är skönt att veta ungefär vad som kommer hända, jag behöver inte dö av nervositet hela tiden, utan vara beredd när det läskiga kommer... Och så har jag fått några aha-upplevelser också, märkt lite nya grejer.  

Oo, Sawyer är så snygg..!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad menar du när du sa att du var i ett hus i ett utav dina kommentarer på min sida?

Postat av: Anna

Hehe... kommer du inte ihåg det? Tony...

2008-02-11 @ 09:25:54
URL: http://nanannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback