Jag vill bli utbränd

Nu stavar jag desto med två s också. Det finns några ord som jag aldrig kommer ihåg hur man stavar. Tunnt eller tunt? Känt eller kännt? Och så desto. Jag vet att det inte ska vara dessto. Eller...? Är jag på lågstadienivå fortfarande? Eller är det dyslexi... Nån light-version kanske?

Jag såg att man på facebook kan ha nån ny applikation, kommer inte ihåg vad den hette, men man ser iaf vilka som har tittat på ens profil... Så himla dumt, då försvinner ju hela grejen med smygkollandet! Jag ska lägga ner min sida tror jag.

Å, nu ser jag att de ska börja med glaset i bullerstaketet här utanför fönstret. Då har jag nåt att göra idag med. Kolla på byggnadsarbetare.
Shit vad min tillvaro kommer bli annorlunda i Enköping. Utan all denna fritid hela tiden. Jag kommer ha skolan och plugga hemma. Fixa med lägenheten, träna, lära mig stan, lära känna nya människor. Plus att jag ska hinna allt sånt som jag har hur mycket tid som helst åt nu... Gå i affärer, laga nyttig ekologisk mat (undrar hur länge det håller), tvätta och städa och greja. Följa alla TV-serier. Det kommer inte gå ihop. Härligt. Jag ser fram emot min nya utbrända livsstil! :)

Skulle vilja flyttpacka lite, men jag har ju inget att packa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback