Läs om du vill ha tråkigt

Såg de sista festivalfilmerna igår, Speed of life och Itty bitty titty committee, jag gillade båda (fastän den första var lite småklurig att hänga med i). Simmade sen (men det blev inte så långt, var mycket folk = jobbigt) och sen orkade jag inte göra så mycket mer. Kollade Andra Avenyn och En förtrollad romans. Minst en Hollywood-film varje söndag är ju ett måste...

Måndag idag. Joggade och simmade på förmiddagen. Handlade en massa mat. Använde till och med vagn i stället för korg! Jag har börjat handla ekologiskt och rättvisemärkt, så det blev hur dyrt som helst, men jag känner mig ju nöjd i själen...typ.
Sen lagade jag två grönsaksgrytor och frös in en massa lådor. Tvätta har jag hunnit också.

Fy vilken tråkig blogg jag har. Men snart, snart börjar det hända mer saker, det kan jag nästan lova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback