Lost igen :)

Igår hjälpte Sofi mig att bära hem hennes flyttlådor som jag lånat i en evighet. Vi grundade med lunch hos mig (efter att jag varit och simmat, den gamla baddräkten funkade helt okej), och så bar vi kartongerna till Sankt Sigfrids plan och tog femman hela vägen. Lätt och smidigt. Konstigt nog har jag träningsverk ändå...

När vi åkte förbi Wieselgrensplatsen såg vi nåt TV-gäng från SVT. Först tänkte vi att det var Västnytt, men så såg jag Maya Rung, alltså Andra Avenyn-Liv! Å, om vi hade hoppat av där med alla lådorna och stapplat omkring där framför kamerorna så hade vi nog synts i TV... Fast det är ju inget jag vill iofs. Men hädanefter får jag kolla noga på alla Andra Avenyn-scener med en spårvagn i bakgrunden, ifall man kan se oss... ;)

Sen var vi på nya Netto i Länsmansgården och handlade jättebilligt. Två pizzor, två vitlöksbaguetter plus lite godis för lite mer än trettio spänn! Dock varken ekologiskt eller rättvist. Men rätt så gott till middag.
Vi käkade, och sen skulle Sofi på rep, så jag åkte hem. Lånade första Lost-boxen igen, jag känner att jag glömt en massa från de första säsongerna. Och jag tror att idag är en alldeles perfekt dag att ligga och slappa...

Jag vaknade med George Michaels låt Faith på hjärnan idag. Undrar varför, den har jag inte hört på länge. Kanske texten vill berätta nåt för mig... eh?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag har också träningsvärk :( Konstigt nog har jag det i benen också, så mycket gick vi väl ändå inte? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback