Nu ska jag klaga lite till

Vilket FULT rum de gjorde på Roomservice idag. Usch. "Å, jag gillar assymetri, det ska vara en massa olika stilar och möster överallt. Sneda hyllor. Gärna nån lurvig kudde, och rynkade ärtgröna gardiner. Och svarvade ljusstakar i svart. Och osköna stolar"
Blää.

Jag hade ingen vidare framgång i bikiniletandet, jag är för kräsen. Köpte iofs en överdel, men jag vet inte... den känns mer som ligga på stranden-bikini än simbikini... Kom på att jag kan börja använda min gamla simbaddräkt igen. Den var för liten förut, men jag kommer i den nu, wiii! (Fast ja, den är ganska ful...)

Sen har vi haft ett sista möte ikväll med Junisstyrelsen också, absolut sista. Känns bra det. Idag var det iofs ganska trevligt... Hm, man kanske skulle sitta med i mitt nya distrikts styrelse. Nej, jag skojade bara. Hahaha, kul.

Men nu är det Lost på TV. Med text, tjoho.

Kommentarer
Postat av: Nilseli

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback