Sista helgen...

Hela huset skakade av skadeglädje när Carola bara kom till piss-kvalet :) Mest Sofi tror jag, hon var överlycklig! Och Sanna till final, kunde inte bli bättre. För Sofi då. Jag vet inte vad jag tyckte om låtarna egentligen. Jag vill väl mest klaga på alla. Det är kul.
Sen såg vi "Se upp för dårarna" på fyran. Den var fortfarande dålig. Lite bra. Ibland. Men mest dålig. Den väcker ju ganska mycket irriterade hatkänslor till liv, så då har den ju något i alla fall. 
Lost börjar verkligen spåra ur. Men jag vill kolla ändå. Jag måste...

Sofi och jag har inte sagt hejdå på riktigt, bara lite grann... Och hon glömde sina filmer här (med flit?), så vi lär ses igen innan jag åker. Känns sorgligt att vi ska bo så långt ifrån varandra nu :(
Men hon får komma och hälsa på. Vi ska ju till Stockholm och gå på Cosmonova!

Ikväll börjar repriseringen av Skärgårdsdoktorn. Det är så mysigt, somrigt. Jag är trött på den här evighetshöst-vintern. Hörde förresten att det kan bli stormigt i slutet på veckan. Vore ju typiskt om det börjar snöa och blåsa en massa på torsdag, så vi inte kan köra hela vägen till Enköping. Hoppas inte.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Flytta inte!!! :( Vem ska jag nu se melodifestivalen med på lördag? :P

Postat av: Lokeadriana

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-11-26 @ 08:02:24
URL: http://lokeadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback