Ska jag vara tant eller inte?

Å, idag har jag lite sko-ångest...
Jag behövde nya skor snabbt igår. Det spöregnade och mina sulor var nästan obefintliga. Så jag sökte i hela Nordstan efter de perfekta. Köpte efter några timmars lönlöst letande ett par som var...helt okej. Jag kanske överskattade dem lite... För nu känns de inte bra. Tantiga. Blanka (i alla fall i jämförelse med alla tygskor jag alltid köper annars, som tar in vatten och går sönder direkt.) Ser ut lite som bowlingskor. Men de är himla sköna. Och liksom fulsnygga.
Så... ska jag lämna tillbaka dem, eller behålla dem? Måste bestämma mig nu. Jag hatar att bestämma mig. Lämnar jag tillbaka dem kommer jag ju bara köpa några andra skitskor som de jag hade innan. Suck. Jag vill inte vara ett i-landsbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback