Tant ska jag vara...

Bowlingtant. Jag trivs med det.

Jag och Sofi såg avsnitt noll och ett av fjärde Lost-säsongen igår. Det var spännande, och Sofi tyckte nog det var RIKTIGT spännande. Jag köpte med mig semlor och chips, och Sofi hade fixat en massa godis. De hektona jag går ner i veckorna går jag alltid upp under helgerna. Eller det blir väl typ ett hekto ner, ett kilo upp...

Vi såg På spåret (jag fick blunda under Triple & Touch's musiknummer), Robins och Hjälp! En fin TV-kväll :)
Jag sov över, och idag har vi gått en massa. Först från Biskop till Lundby, där vi lämnade ett par böcker till en tjej och blev bjudna på te. Sen åkte vi till Nordstan och drog runt där och trängdes. Jag hade tänkt köpa nåt för mitt Verner&Verner-presentkort (på fyrahundra spänn som jag fick i studentpresent tror jag...), men det visade sig att bolaget gått i konkurs och att det inte gick att använda presentkort i nån butik längre. Trist. Men jag hade säkert inte hittat nåt där ändå... Sen fick jag i alla fall utnyttja mitt Guldfynd-presentkort. Sex par fina örhängen!
Vi stressade i oss god lunch på Andrum, sen fick jag rusa iväg till Bergakungen. Jag såg Stealth, om en kille som kommer på att han har polska rötter, och lämnar Schweiz med sin syster för att se Polen och forska om sin farfars far. En väldigt fin och mysig film. På bion träffade jag en tjej jag kände igen från en spelkväll hos Åsa, Linnea. Hon hade kommit in på Capellagården och börjar där om en månad. Världen är liten ibland.

Kommentarer
Postat av: Alexmelissa

NICE SITE WELL DONE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback