Tra-la-la-chips

Idag faller snön på lime-staketet, och min gå-ut-motivation är lika med noll. Antar att jag måste ändå. Jag och Sofi ska ha avskedsmiddag ikväll med Melodifestivalen och gissa vad... (jag blir förresten lite förvirrad av att hoppa fram och tillbaka i säsongerna hela tiden). Så jag behöver ju handla lite mat. Och fastän jag aldrig mer skulle äta chips är det något med Estrellas, eller var det OLW:s "Tra-la-la-chips" som lockar en dag som denna... Vi får väl se. Det har ju ändå blivit min vana, att bryta löften. Så det blir väl ett Ica Focus-besök idag med. Och då är jag ju precis vid simhallen. Jaja, okej då.

Jag har för övrigt gjort adressändring. Nu behöver jag bara fixa det där jobbiga. Det där med hemförsäkringen. Jag blir så irriterad när jag inte fattar. Så jag skjuter lite till på det. Det är ju ändå lördag :)

Det fanns ett emo-test i GP idag. Jag fick resultatet "Lika mycket emo som Måns Zelmerlöv är". Inte så oväntat kanske. Ska bli kul att låta Sofi göra det ikväll...

Nä, nu ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback