After him

Gårdagen började jag med att läsa GP gånger tre (tidningarna jag missat i helgen, och dagens), det tog flera timmar. Tur att det är så mycket bilannonser och annan reklam man kan bläddra förbi i alla fall.
Joggade på förmiddagen, och tvättade en maskin. Åt helgrester till lunch, och läste Dylan-boken (jag måste skärpa mig lite med den nu), innan det var dags att åka till filmfestivalen. Den här gången var det en jättefin film. After Him, också fransk. Dock inga jobbiga sångnummer, så nu var det enklare att förstå handlingen och dialogen (fast den där Love Songs fanns det ju ingen handling i..). Den gick på Folkan, där hade jag aldrig varit innan, så det var kul att se. Handlade om en kvinna som mister sin son i en bilolycka, och börjar umgås med sonens bästa vän (som även körde bilen som kraschade), för att gå vidare. Väldigt sorgligt och deppigt, men jag tycker ändå det fanns mycket hopp i filmen. Den kan jag rekommendera.

Efteråt missade jag min buss, så jag tog vagnen en bit, och gick resten. Åt kvällsmat till Andra avenyn (såklart) och började se The Terminal, men efter en timme somnade jag i soffan. Då var det godnatt.

Och nu är det godmorgon. Frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback