Arn

Gick på Arn - Tempelriddaren igår. Den visades i Bergakungens salong 1, den med typ 420 stolar. Ungefär 400 av dem stod tomma. Det var jag och några pensionärer där. Väldigt trevligt (förutom att jag nästan frös ihjäl, det har blivit så kallt på bio...), jag blev inte störd en enda gång. Under reklamen märkte jag att det kommer hur många bra filmer som helst på bio nu i vår. Synd att man inte haft ett ordentligt jobb, med LÖN, så att man kan se dem. Suck. Imorse när jag vaknade låg jag och funderade på om jag har nåt jag kan sälja på tradera för att tjäna lite pengar. Men jag kom inte på nåt.
Filmen då. Jag gillade den. Jag hade väntat mig att det skulle vara svårt för en historie-ointresserad som jag att hänga med i svängarna, med olika kungar och platser hit och dit. Men det gick jättebra. Och så snyggt foto, och bra musik! Skådespelandet var också godkänt, jag börjar till och med gilla Sofia Helin. Jo, den är klart värd att gå och se. Mysig och lite annorlunda.
Men aldrig mer så mycket godis på en gång! Jag mådde så himla illa efteråt. Usch, att jag inte fattar att jag håller på att bli som mamma, som mår illa av allt sött. Jag vill inte det!

Guldbaggegalan orkar jag inte skriva nåt om, den var som jag väntat mig. Det bästa var de små pausunderhållningsfilmerna de spelat in, parodier på Beck och Huss, Ett öga rött och Arn (och lite Tre solar såklart)...

Varför ringer inte EHB-tanten? Jag ringde för fyrtio minuter sen, och då satt hon upptagen i telefon, men skulle ringa upp sen. När är sen då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, jag förstod som att Arn var ganska misslyckad när de gäller att få in de rätta historieträffarna. Jag förstås inte att du har sett den. Jag skulle aldrig göra det. Lägga pengar på en sån!

2008-01-22 @ 14:31:26
Postat av: Anna

Vadå, den VAR bra! Men du ska ju alltid tycka tvärtemot vad jag tycker ;P

Postat av: Sofi

*host*piratebay*host*

2008-01-24 @ 08:50:03
URL: http://sofinordin.blogspot.com
Postat av: Anna

Men jag vill ju inte se filmerna på datorn... Det ska vara biiiio!

2008-01-24 @ 11:10:28
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Lisa

Åkej, men vad jag har hört så är den i klass med tre solar. De har lika mycket missar, och de är så kul att den har det, när det är en Besservisser som har gjort den. haha.
Till exempel så hade de bomullskläder, vart får de dom ifrån?

2008-01-24 @ 11:18:30
Postat av: Anna

Ja, jag vet inte...från Indien kanske? För mig spelar det ingen roll om de har bomull eller banlon eller latex :)
Jag tycker absolut inte den är som Tre solar. Mest mysig. Du får se den nån gång!

2008-01-24 @ 18:19:43
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Jespertine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-03-02 @ 13:33:43
URL: http://jespertine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback