Dålig eller ingen mjölk, vad är bäst?

Å, jag är så dum så det är synd om mig. Varför tänker jag inte ordentligt? Nu sitter jag ju här utan mjölk i alla fall.

Igår hade jag slappardag. Satt en massa vid datorn (och fick msn-virus som jag inte kan få bort, så nu är det tråkigt att ha mig i vänlistan). Såg Populärmusik från Vittula. Läste lite trädgårdstidningar. Och så joggade jag faktiskt en stund också.
På kvällen var jag och Sofi på Kelly's, med Åsa och Stefan och några till. Jag åt min första vegan-burgare. Den var så "äkta" att man kunde tro den var gjord på en vegan. Höhöhö, pappaskämt nästan. Vi var med i musikquizen också. Skitsvåra frågor, men lite kul ändå. Hon som läste frågorna var rolig för att hon var så tråkig.
Efteråt åkte jag med Åsa hem för att hämta min mjölk som jag glömt i kylen där. Gick hem sen, slängde väskan på golvet och la mig... Och kom ihåg mjölken nu när jag vaknade. Den är nog inte så bra att använda nu. Så det blir torr gröttallrik idag med. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback