Film

Nu har jag planerat min filmfestival, sex filmer blev det till sist:


-Love songs (fransk)

-After him (fransk)

-I'm not there (amerikansk)

-Stealth (schweizisk)

-Speed of life (amerikansk)

-Itti bitty titty committee (amerikansk)

Ska bli himla kul! Och nu när jag valt ut sex filmer av typ 450 så känns de ju extra exklusiva... Egentligen finns det många fler jag vill se, men det har jag inte råd med. Jag tycker det är alldeles för dyrt, 65 spänn per biljett. Det är ju nästan som för vanliga biofilmer. Man borde få nån sorts mängdrabatt eller så...

Guldbaggegala ikväll, ska bli roligt, även fast jag inte sett fler än tre av de nominerade filmerna (och en av dem var bara skit, Se upp för dårarna). Eller om jag ska gå på Arn i eftermiddag kanske, jag hade tänkt se den denna vecka... Får se hur jag gör.
Sisela Kyle är ju rolig i alla fall :)

Det är jättevackert väder nu, så jag måste ta mig ut, suck... Det började ju så bra imorse med hagel och lite åska (det lät så i alla fall... kan ha varit nån lastbil som välte annars). Men nu skiner solen, det ser riktigt varmt ut. Jobbigt.

Lisa, jag hoppas du kommer och hälsar på mig snart, så kan vi vara ensamma ihop. Jag har inget smör hemma så Majken kan hänga med :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Se upp för Dårarna tyckte jag var ovanligt oskit. Arn förstår jag inte hur folk kan vilja se. Just det. Jag förstår det inte, förklara gärna.

Så du vill inte ut när det är fint? Man blir ju jätteglad av det! (om de finns fin natur i närheten, alltså inte Borås)

Aja, Majken får ta med sig eget smör =)

2008-01-21 @ 16:49:47
Postat av: Anna

Jag menar att jag drar mig för att gå ut och träna... Själva utgåendet är ju inte så ansträngande.

Postat av: Lisa

Ah, de förstår jag. Men det är ju viktigare att njuta än att träna. Men de är ju bra att träna!

2008-01-22 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback