Hudfliken

Jag börjar känna mig lite gammal. Pappas kusin med fru och barn var här igår på middag. De hade vuxit så! Sysslingarna alltså, Bosse var sig ganska lik. Men Anna och Olle, de hade blivit så vuxna. Jag fattar inte att det kan hända så mycket på två år eller hur länge sen det nu är jag såg dem...
Vi hade det jättetrevligt, åt god mat och alla pratade i mun på varandra hela tiden. Det är mycket att uppdatera sig om när man ses så sällan.

Idag åkte vi och simmade i Haga, mamma och jag. Inte ett enda irritationsmoment i vattnet! Jag har blivit bortskämd med Hagabadet nu, så jag kommer få panik av att trängas i Valhalla igen... Men i övrigt ska det bli så skönt att åka hemåt imorgon. Jag vill komma bort från all mat och allt godis som finns här. Och jag vill träffa kompisarna i Göteborg, börjar ju få lite flyttångest, samtidigt som jag längtar...

Fikade med Alex idag också, på Java. Blev en fin pratstund :) Känner nu att jag nästan skällde på henne i förra inlägget, men sanningen är väl den att jag vill vara mer som henne. I nuet och inte bekymra mig så för allt. Kul att vi kommer bo närmre varandra snart. Var jag nu hamnar... Har haft en del kontakt med en tjej i Uppsala som vill dela sin lägenhet med nån. Kan vara nåt, ett tag i alla fall. En bit att pendla till Enköping, men det borde funka.

Igår såg jag och Martin på "Ledsna pojken, tomten och julen". Jag saknar Olle!

Finns det förresten något äckligare namn på en skönhetssalong än Salong Hudfliken?


Kommentarer
Postat av: Imrebettina

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback