Regn hos mig

Sushibuffén och Borås-vistelsen var riktigt trevliga. Vi gick på stan och jag köpte en kappa som var dyr (fast den var inte dyr eller så var den det). På kvällen fixade Lisa finbaguetter, och vi delade ett paket kakdegsglass, mmm! Grammisgalan var lite av en besvikelse. Eller nej, jag hade inte väntat mig nåt kul förresten. Salem var gullig. Amanda med den tomma blicken var där. Petter blev sur. Gry och Adam trodde de var lustiga. Inga skandaler eller kupper eller nåt. Jaja, skitsamma.

Jag bussade mig hemåt ganska sent (jag gillar förresten nästan tomma nersläckta nattbussar har jag kommit på, det går att andas och tänka extra bra där), men var ändå uppe med tuppen idag. Cyklade i spöregn till Junis-expen och skrev hundra adresser på kuvert, och cyklade hem igen. Lagade en grönsaksgratäng som blev alldeles för vattnig, hur får man den fast?
Ska till Åsa sen, vet dock inte när, så det blir nog ingen simning idag i alla fall...

Igår ringde en kille från Enköping som har ett rum ledigt i alla fall fram till juni. 2000 i månaden! Ska kolla på det den 18:e om jag hinner efter infomötet. Ooo, snart börjar skolan, jag längtar! :)

Det måste sluta regna snart för jag har inga vattentäta skor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknade du kupperna? istället fanns de säkrt en hel del kupor bland alla pumor, så att man inte behöver bli Så besviken på det :-D
Meh, de var ju Dogge som ringde ju!

2008-01-10 @ 14:59:58
Postat av: Anna

Jaja, kille, Dogge, skitsamma... Och man kan ju inte avslöja allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback