Svärdfisken is back

Är det mer okej att trycka i sig de sista lussebullarna om man tagit en promenad först? Jag trodde Åsa skulle komma, så jag tinade upp den sista påsen, men hon hann visst inte... Jag kan ju inte frysa dem igen, och inte slänga dem. Och de kommer bli torra om jag sparar dem till torsdag (då vi ska ses istället)... Hm, då återstår bara att äta dem nu. Allihop. :) Men jag kanske ska gå ut lite först?

Simmade idag, hade en liten informell tävling med en kille som tyckte han var så himla snabb. Men hur han än kämpade så kom han inte om mig (Svärdfisken), utan fick ligga där i mittbanan och skämmas. Till slut var jag lite schysst och saktade ner så han kunde simma förbi...

Imorgon ska jag på sushi-buffé för första gången. Spännande. Roligt att träffa Lisa också, fast trist att lämna tillbaka jackan. Den har varit min bästa jacka. Fast inte min då.

Kommentarer
Postat av: E

Jag betalade bara den ena resan faktiskt :]
Jag får komma på enköpingsweekend istället.

Förresten, lägg av med att skryta om din simning. Jag tar dig lätt som en plätt.

Lussebullar är blä :)

Postat av: Anna

Ha ha ha HA, det gör du inte. Jag svärdfisk, du sill.

2008-01-10 @ 09:10:28
URL: http://nanannan.blogg.se
Postat av: Lisa

Ja, de där med jackan var hemskt, fast den orangea. Men de var okej ändå!

Jag tror jag ska lära mig simma igen så att jag också kan tävla, jag hatar att förlora så..

2008-01-10 @ 12:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback